Merib 14haftalık gebeyim vajınamda siğil çıktı smear testı yaptırdım bugun sonuc çıktı anormal lezyonlar bulunuyor CİN1 dıyorlar kolposkopı eşliğinde serviksin biyopsi yapacaklar bundan yaptıran varmı kızlar lütfen cevap yazın
Merib Bebegimcanimm Bebegimcanimm yok canım kolposkopı rahim ağzını mercekle ınceleycek ve bıyopsı yapacaklar ordan parça alacaklar