Cansucannnnnnnn Kızlar yarın nasipse yumurtalarim toplanıcak dün gece 00.30 da çatlatma iğnesi vuruldum şu an pek bir şey hissetmiyorum sadece şişkinlik var bakalım yarın neler olacak dualarınıza talibim 🌸