Arkadaşlar 6 gündür bebeğimi hissediyordum 20+3 şuan ama bugün hiç hissetmedim özellikle sabahları bebeğimin hareketleri çoktu günden güne dahada arttı dün sabah öğlen akşam sürekli hareket etti ama şua saat oldu hala hareket hissetmedim bir sorun mu var acaba Allah korusun yoksa normal bir şey mi