Merhabalar 🌸 25+3 hamileyim. Havalar çok sıcak İzmirde de olunca daha bu haftalarda bunalmaya başladım. Haftam çok olmamasına rağmen agirlastigimida hissediyorum. 32. Haftam 14 Ekim Cumartesiye geliyor. Benimle ortalama aynı hafta da olan anneler çalışabilir raporu alacak mısınız yoksa izne çıkacak misiniz? 32 de çalışabilir alsak 34 de ayrılmak istesek çalıştığımız o iki hafta acaba doğum sonrasina aktarılıyor mu? Bir de çalışabilir raporu aldıktan sonra 36. Hafta mi ayriliyoruz yani 36+1 de mi çalışamıyoruz yoksa tam 37. Haftaya girdiğimizde mi ayrılmalıyız?