Yaaa ınanır mısınız bende sımdı arastırmak ıcın actım burayı . Erken dogum rıskım var hep yzanır haldeyım. Az evvel yattıgım yerden dogruldum . Taortumun ıkı gogus kısmındada lekeler var sıldakınde seffaf yaglı bır leke . Sagdakınde ise sarı sarı lekeler var taortumde . Soldakınden hala mınık mınık damlıyordu. Ama sagdakı durmus o gelen sarı sarı akıntılar lekeler nedır anlamadım korktum şuan 😞