Gulcannnnnnnn babybjörn tavsiye ederim. Hem çok rahat hemde bebeğin motor gelişimini destekliyo.. manuel bi anakucağı, bebeğin ayaklarını hareket ettirdikçe sallanıyo. Yani bebek sallanmak isterse kendi kendini sallayabiliyo. 2 yaşına kadar kullanabiliyo, benim kızım 2 buçuk olacak hala uykudan önce masalları ana kucağında okuyoruz.. oğlum 2 aylık sabırsız bir memeci dana 😅 sadece babybjörnle azıcık dinlenebiliyorum.. yetişkinler için olanı olsa kendime de alıcam o kadar bayılıyorum 😅