EvrimAnac zaten hepsi uzun kollu takımlar oluyor ben onlu takım almadım mesela üç tane beşli aldım battaniye ayrı koydum öyle set yaptım. Birde ağustosun 7sinde doğum yaptım iki ucgun uzun kollu gydirdim sonra zibin giydirdim hep ustunede nolur nolmaz diye muslin battaniye örttüm. Şuan üç haftalık bebeğim havalar soğuyunca ya kadar böyle giydirecem kalın giydirmeye gerek yok yavrum iki ucgun hastaneden sonra kalın giydirdim hep isilik oldu 😔 Kışın da aynı şekil de yapabilirsiniz. Hastane çıkışlarını evde giydirin muslinle sarın kundak şeklinde ustunede battaniye ile sarın evin içi sıcak sa zaten en üstten sarcaginiz normal battaniye ye gerek bile kalmaz 😊