Merhabalar benim de 6. Haftada kahverengi lekelenmem oldu , 2 gün sonra artık kanamam Kırmızı geldi çok korktum, doktora gittim acil, kese oluşmuş ama bebeği göremedi etrafında da kan yok dedi , ama keseden bebek yokmus daha görünmüyor dedi geç döllenme olabilirmiş yüzde 50 şans verdi ilaç başladı dusuk için hayırlısı inşallah…