Tessd çok normal hiç stres yapmayın. Belirtiler hergün aynı olmuyor bazen dibine kadar yaşıyorsunuz bazen hiç bir şey olmayabiliyor. Hiç belirti olmadan geçirenler bile var. Güzel şeyler düşünün stres yapmayın bebeğinizde etkileniyor unutmayın☺️Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah