Kızlar daha önce de açmıştım konu silik çıkmıştı erken gebelik testi diye. Adet günümde yani dün test verdim 17.9 çıktı. Ayin 16sinda da kan testi yaptırmıştım o da 1.30 çıkmıştı. Yükselme cok az gibi. Doktorum da 2 güne test istedi. Sizce sonuç ne olur? Yarin ki testte yüksek mi çıkar? Bu duruma benzer seyler aşayan biri var mi?