Nisanyagmurum İlk bebeğimi 14 haftalıkken kaybettim şuan 19 haftalığım 12 haftada serklaj oldum kasıklarımda batma adet ağrısı oluyor doktor normal dedi ama sürekli de yatıyorum sizlerdede oluyor mu kaybedicem diye iyice panik olmaya başladım 🤢
Hnd3535 Nisanyagmurum bende 14 hafalıkken oldum. Şuan 19+6 yım . Rahim büyüdükçe o batma oluyor ne yazıkki. Sancı kasılma olmadığı sürece korkmayın cnkü çoğu serklajlı bayan bu yaşadıklarınızı yaşıyor. Yani önlem amaçlı olmuşsunuz hep yatmanız mı gerekiyor dedi doktorunuz? Acaba hep yatmak zararlı mı ki? Bende hep bunu düşünüyorum bende mümkün mertebe uzanıyorm ama genede evde dolandığımda oturduğumda oluyor. İnşallah kötü şeyleri tekrar yaşamayız
Elif3333 Nisanyagmurum canım magnezyum kullanmaya başla, birde enfeksiyon riskine karşı vajinal flora düzenleyici kullan
YasminMtl Nisanyagmurum ben de 23.haftamda acil serklaj ameliyatı olmuştum şu ana kadar 2 kere o kasık ağrıları oldu 2 sinin de sebebi idrar yolu enfeksiyonunun tetiklediği ağrılardı.Rahim büyümesinden vs olsa benim bildiğim anlık oluyor sadece ama benimki gibi enfeksiyona ya da başka ciddi bir şeye bağlıysa doktorunuza her halukarda sorun içiniz rahat etsin.
Nisanyagmurum Hnd3535 15 dakika kadar hafif yürüyüş yapıyorum evin içinde onun dışında kalkma dedi doktor yattikcada kendimi dinliyorum sanırım😔 Rabbim cümlemize yardım etsin
Hnd3535 Nisanyagmurum bn yattığım yerden tığ ile örgü örüyorum sizde kendinizi o şekilde oyalayın isterseniz. Bende kendimi cok dinliyordum örmeye başlayınca rahatladım biraz daha
Nisanyagmurum Hnd3535 evet denedim onuda annem verdi ama hala bulantı kusmalarim var ona odaklaninca daha çok migdem bulandı 🤭
Nisanyagmurum Hnd3535 hem heran kaybedicem korkusu hem bulantı ne diyeyim Rabbim kolaylığını verir bizimkilerde biter
Nisanyagmurum Elif3333 probiyotik kullanıyorum başından beri ama enfeksiyonum asla bitmiyor sistis var
Nisanyagmurum YasminMtl evet hamile kalmadan öncede mücadele ediyorum sık sık yine oluyorum vücudum yapıyormuş