Cnssnr Merhaba anneler, anne adayları, anne olmak isteyenler. Yerleşme kanaması nasıl olur ve kaç gün sürer. Hangi haftalarda olur. Bilgisi olan var mı?
Aysee1123 Cnssnr Herkeste olmuyor olsada farklılık gösteriyor. Ben adet tarihime 9-10 gün varken gün içinde birkaç kere pembe leke gelmesiyle anlamıştım hamile olduğumu
KuzeyinAnnesi10 Cnssnr günleri değişir benim regliden 7 8 gün önce olmuştu 2 gün sadece peçeteye tuvaleti yaparken gelen açık pembe bi kanamaydi ben hatta acaba makatdan mı geliyor diye korkmuştum ramazandı gebelik olacağı aklıma gelmemişti sonra test yaptım reglime 5 6 gün vardı pozitif çıktı canım kan verdim hemen 🥰
An53 Merhaba bazı gebelerde hiç olmaz bazılarında daha uzun bazısında daha kısa olur. Ama çoğu kişinin görmediği bi durum. Bebeğim yerleştiği gün yerleşmenin rahimde yara açmasıyla olan bir kaç damla kanama aslında. Bende yumurtlamadan tahmini 6-7 gün sonra oldu 3 gün sürdü lekelenme şeklindeydi
Cnssnr Ben şu an 4 haftalık hamileyim. Kahverengi leke şeklinde çok az görüyorum. Bi sıkıntı oluşturur mu?
DeustchBurcu Cnssnr doktora gitmelisin, hamileliğin hiçbir döneminde kanama/lekelenme normal kabul edilemez