Kızlar namazı ayakta kılmaya çalışıyorum çok zorlanıyorum kasığıma bıçak saplanıyor gibi oluyor, oturarak kılıyorum otururarak kılmaya da hakim değil sanki eksik, yanlış kılıyormuşum gibi huzursuz oluyorum alışık olmadığım için oturarak kılmaya. İçim rahat değil anlayacağınız yardımcı olur musunuz bu durumda ne yapmam lazım