Emzirme sütyeni kesinlikle pentiden sağlam bir şey alın ben iki tane almıştım. Her gün makinada yıkıyorum. Çünkü süt çok olduğu için ilk 3 ay ekşimik gibi kokuyor sütyen. Onu tavsiye edebilirim. Çok sağlam çıktı. Göğüs pedleri de bir süre sonra kaşındırıyor dolunca.
Defactodan önü düğmeli iki tane pijama aldım bana hastanede de evde de yetti. Önden düğmeli üstler daha kolay. Gecelik aldım ama kullanamadım sezeryan olunca eteklerin toplaması zor oldu. Alt pijamayı normalde m giyerim xl aldım çok rahat ettim.