36 Haftalığım bebeğim baskı yapıyor doktorum 2 Hafta içerisinde gelebilir dedi. Sezaryen planlamıştık 23 Eylül’e ama erkenden geleceğim diyor sanki böyle bi durum yaşayan var mı duygular karışık sevinç mutluluk, korku Allah sağlıkla kavuştursun inşallah bizlere bebişlerimizi 🫣