defnezumram Aşkım bende devlet hastanesinde doğum yaptım. Ama devlet var devlet var Etlik çok vasat ve bunu muayene esnasında da farkediyorsun.. Ben mecburi sezaryen doğum yaptım . Doktor öyle bir dikmiş ki dikiş belli bile değil,son derece memnun kaldım.Ameliyathane ekibinden ve sonrasında ilgilenen tüm doktor-hemşirelerden çok memnun kaldım.Spinal iğnem ödemden dolayı tutmadı(23kg almıştım çok ödemliydim) 8 kez denediler.Anestezi uzmanı genele dönmek istemiyorum,bebeğinde etkilenir,hadi az daha sabret dedi.. Sanırım hemşire idi bir kadın beni sakinleştirmek için elimi tuttu,yanaklarımı öptü,az daha sabret çok az kaldı ,birazdan bebişini öpeceksin,benimde 2 çocuğum var vs vs diye sohbet etti..Bebek doğdu hemen boynuma koyup ten teması yaptırdılar vs ameliyathanedeki muamele çok güzeldi.. Azarlama vs asla olmadı tam tersi herkes şirin şirin rahatlatıcı sözler söylüyordu