Çok geçmiş olsun başınız sağolsun ben de şubat ayında aynı şekilde bebeğimi kaybettim. Kürtajdan öyle korkuyodum ki ama aşırı kolay bişey 15 dakika sürdü ve çıkar çıkmaz aşağı inip bi sigara içtim çayla. Yukarı odaya bile çıkmadan eve gittik sonra. inşallah rabbim tez vakitte sağlıkla tekrar nasip etsin bizlere