Elifkaragoz 4 buçuk aylık oldum hala iştahım hiç yok. Zar zor yemek yiyebiliyorum. Doğuma kadar böyle giderse bebek 2 kilo falan doğacak. Sonradan açılır mı iştahım 🤦♀️
Happy20 Elifkaragoz kişiden kişiye göre değişiyor o ya ben ilk 4 ay 6 kilo verdim şuan 31+2 ve hala iştahsızim inşallah seninki düzelir zamanla
Aselikoo Elifkaragoz 15 haftaligim bende ayni durumdayim 4 kilo verdim hic istahim yok ilk gebeligimde kizimdada ayniydim ve cok zayif dogdu bende korkuyorum acikcasi bulanti ve kusma mahvediyor hala ne bitti ne hafifledi