mirooo Kızlar merhaba, 7. Haftadayım doktorum lekelenme için progestan vermişti fakat hala devam ediyor bu durumu yaşayan varmı? Bugün biraz yoğun geldi, bu arada kalp atışını falan da duyduk
Ayseanneeee mirooo mirooo tam da böyle bir post lazımdı bana.bende yedinci haftamdayim.dun ve bugün aşırı az ama kahverengi akıntı gibi bı şey gelmiş.henuz kalp atışını duyamamistik .çok korkuyorum.bel ağrım ve regl sancısı gibi ağrılarım var.dusuk mu yapıyorum acaba.
mirooo Ayseanneeee benim kahve lekem yeni yeni olduğunda doktorum kese etrafında kanlanma görmüştü progestan yazdı. Sizin kaçıncı hafta yerleşmede olabilir demişti bana. Ama şimdi biraz yoğun gelince korktum açıkcası. Siz yine bir doktorunuzu arayın gidin bence riske atmayın en azından içiniz rahat olur
Ayseanneeee mirooo aşırı az sanki akıntı gibi hatta kurumus bile farketmedm.7+3 um şuan.Kalp atışlarını duyamadilar bı turlu ondan dolayı endişeliyim.kese ve bebek var ama.
mirooo Ayseanneeee hmmmmm anladım geç döllenme olduğunda kalp atışlarını geç duyduklarını söyleyenler oluyor forumda ama sizin için en sağlıklı şey tabiki doktorunuzun görüşü ve yorumu🩷 umarım en kısa zamanda duyarsınız