Regi24 Merhaba anneler ben 5+4 haftalık hamiletim bende kahverengi akıntı oluyor nedeni ne acaba? Yaşayanlar varmı ? Ultrasona 5+1 haftalikken gittim hiç bişey görünmedu 6 hafta olunca gidicem yaşayan varsa lütfen söylesn sadece belimde ağrılar var
O-mercan Regi24 yerleşme kanaması benimde olmuştu ilk zamanlar eğer için rahat etmezse doktoruna bi sor istersen
Matmazelll Regi24 akıntınız geçti acaba bi sorun varmı bende şuan 5+4 peçeteye sildikce biraz kahverengi reng geliyor sulu gibi dün akşam doktorq gittim hiç ilaçta vermedi.
Prenssssssssssssssss Matmazelll canım başka doktora git bende öyle olmuştum 5 haftalıktı felan ilk bebeğimi ilaç vermedi diye kaybettim sonra yine hamile kaldığım da aynı şey olmuştu başka doktora gittim hem kan uyuşmazlığımız vardı eşimle o iğne yapıldı hemde progestan fitil verdi
2numaramm Matmazelll bende de var aynısı 5+5 haftaligim akşamdan beri silik silik oluyor 3 gün geçmezse gidicem
Matmazelll Prenssssssssssssssss özele gitmeyi düşünüyorum bu sefer dün akşam acile gittim bebeği bile göremedi sadece kese var şuanlık dedi 25 eylülde randevum var ama dün akşamdan beri böyle bişey yaşayınca korktum. Cumartesiye kadar geçmezse cumartesi özele giderim diye düşünüyorum
Matmazelll 2numaramm evet yani sadece peçeteye geliyor benimde iç çamaşırıma değmiyor sende göster bakalım bi