Merhaba arkadaşlar 36 haftalikken doktorum bebeğin 38.haftaya göre gidiyor dedi şuan 37 haftalik olduk çat muayenesi oldum üst kemiğim basık, baskın dedi sezeryan önerdi normal.icin de birsey olursa ben sorumluluk kabul.etmem dedi gün verdi 11 eylüle sezeryan icin böyle birsey başına gelen var mı sezeryandan çok korkuyorum. 🥺