Hep rüyamda görüyordum bir kız bir erkek diye gönlüm hep iki kızdan yana gitmişti niyeyse öyle hissettim yada istediğim içindir ama sonra öğrenince gerçekten ikisini yaşayacak olmak daha bir güzel geldi 🫠🫠🫠 Rabbim sağlıkla almamızı nasip etsin ikimize de kardeş kardeş büyürler ne güzel biraz sabırlı süreç bizi bekliyor 🥰🥰🥰