Alevmurat pıhtılaşmadan oluyor canım ben 1 sene ara verdim 3 bebeğimi kaybettikten sonra bu bebeğime hamile kalmadan önce b12 iğnesi kullandım 1 sene boyunca ve folik asit . Gebe kaldığımda 5 haftalık keseyi gördük ekopirin 100 mcg ye başladık 6+4 de kalp atışını duyduğumuzda cleaxan 0.4 iğneye başladık bu sefer tutundu bebeğim çok şükür . Önceden gebelikten önce bebeği görmeden ipne ve hapa başlıyolardı bu sefer kese bebek görünmeden başlamadık buda işe yaradı çok şükür