Edaaa123 ben ikili testi beyhekim de yaptırdım. Doktorun ilgisizliği biraz 2 haftaya çıkar denilen sonuç 1ay oldu hala çıkmadı. Sorduk ta labarotuvarlara kadar çıktıı yarın çıkar dediler. 1 aydır çıkmayan sonuç ertesi gün çıktı. Sisteme gitmeyi unutmuşlar. 3lü test verdim şimdide bakalım oda 2 haftaya çıkar dediler. İnşallah onda da bu kadar beklemem ben medova ya gidiyorum tahliller vs özelde pahalı olumca devlette yaptırıp özele götürüyorum.