Merhabalar, Haziran ayında 8 haftalık bebeğimin kalbinin durmasıyla kürtaj oldum malesef ben 11 haftalıkken öğrendim. Doktorum 2 ay korunup yeniden düşünebilirsiniz demişti ama burada okuduklarımdan o kadar evham yaptım ki sanki asla sağlıklı doğum yapamayacakmışım gibi hissediyorum. İlk kayıpta testte yapmıyorlar. Normal diyorlar. Hiçbir test yaptırmadan sağlıkla yeniden doğum yapan arkadaşlar naısl istesinden geldiniz olumsuz düşüncelerin