Karanfill merhaba, ben sırf yeni bebek gelecek diye odasını ayırmayı doğru bulmuyorum. Bu konuda çok fazla görüş var ben çocuk kendisini hazır hissettiğinde odasını ayırmayı doğru bulanlardanım. Bence çocuğunuza artık büyümeye başladığını odasını ayırma zamanı yaklaştığını anlatmaya başlayın, hazır olduğunda da imkanlar dahilinde yavaş yavaş ayırırsınız. Bir anda yanınızdan ayırıp başka bir odaya almak üstelik bunu yeni bebek gelmeden hemen önce yapmak sorunlara yol açabilir 🤷🏼♀️