F1903 Kızlar bugün doktora gittim, ilk kez gittgm bi doktordu braz garipti 😂 380 grammis bebegim doktor normal dedi, eşi aşagida dedi yukariya cikar ama daha dedi , yüz resmi icin bebegim kipirdamadi hic kollari oynuyodu ama yuzunu donmedi bize , kafasini ese yapistirmis ondan dönmyo dedi sizce bi problem varmidir ?
Mel-sin F1903 Biz doktor muyuz nereden bilelim? Doktorunuz normal dediyse normaldir. Problem? Aklınıza yatmadiysa başka doktora gidin.
F1903 Ufkumm yedim meyve suyuda ictim hatta kollarni kipirdatti ama kafasi yapisk deynce.braz tereddut ettim kendi doktorm degldi bide burda yasamyorum
F1903 Yalinn8 kilosunu problem etmedim zaten esinin asagida olmasi ve kafasnin ona yapisk duryo demesni sordum
F1903 Melike4242 ya bastada belirttim ya doktor braz garipti ozel.olmasna ragmen yani adam boyle ne bileyim, ilk kez gittim kendi doktorm degl ondan o an oyle ciktik snradan dusundkce iste 😑
Gzeo6 Sizi anliyabiliyorum, insallah bebeginizde biseycikler yoktur. Muaniye sirasinda aklima gelmeyen sorular yada doktorun dedi bisey sornadan aklima takildiyi oliyor sizin gibi. Benim doktorum bana herhangi bir telefon numarasi vermedi bi sorum olursa ulasabilecegim biri varya bi yer icin. Sizi gercekten anliyorum. Kotu seyler getirmeyin akliniza. Rabbim sag salim kucaginza almayi nasip etsin insallah bebeginizi❤️❤️