31+0 olduk bugün 1 satten fazla oldu belimde bi ağrı var özellikle sol tarafımda arada kasıklarım vajimada da ağrı oluyor sanki regl olacakmışım gibi. Normalde regl olurken öyle oluyordu bana. Islaklık hissediyorum ama lavaboya godince akıntn dahi bi şey yok. Başına böyle bi sey gelen varmı neden acaba böyle oluyor