Kızlar normal ilişki ile aynı oran biliyorum
Fakat bende polikist var yumurtlamayı bilemiyorum düzensiz regl olduğu için
Bu yüzden aşılama tutacağına inanıyorum ..
Kendiliğimden gebe kalabiliyorum sadece düzensizlikten ötürü ve istediğimden aşılama yapılacak.. benim hikayem böyle ilk aşılaması tutan var mı
Ve hissiyat olarak ne değişiyor
Vücutta ne gibi farklılıklar oluyor tutuğunu anlamak adına