Hanımlar bebeği kız olanlar 10 12 haftalarda ki ultrason görüntüsünü paylaşabilir mi benimkiyle karşılaştırmak istiyorum tahmin yapanlar kız dedi keseye ve bebeğin şekline göre bakıyolar gerçekten dedikleri gibi benziyor mu merak ediyorım paylaşırsanız çok sevinirim :)