Kızlar bebeği sarılık olan var mı acaba? Ben geçen hafta doğum yaptım ve doğum yaptığımda sarılığı yoktu. İki gün sonra kontrole gittiğimizde sarılık olduğunu söyledi doktor ve kan tahlili yaptılar. Küçücük bebekten bir tüp kan alındı içim gitti, sarılık değeri 12,9 olarak çıktı. Doktor da iki gün sonra tekrar gelin muhtemelen yükselmiş olur yatış yaparız dedi. Doktor çok hoşumuza gitmedi, sarılığın kan uyuşmazlığından olduğunu söyledi fakat eşimle aramızda kan uyuşmazlığı yok bizim. Ben A+ eşim ise B+ yani ikimizden biri negatif değil. Uyuşmazlık için eşlerden birinin negatif olması lazımmış sağlık ocağındaki hemşireye de teyit ettirdik. Bir de doktor hani sık sık emzir atlatır da demeyince tekrar gitmedik doktora. O günden sonra 2 saatte bir emziriyorum çiş kaka da yapıyor bebeğim. Ama tekrar bir baktırmak istiyorum değerine, içimin rahat olması için. Fakat eşim bir türlü istemiyor, yok işte geçer, ne gerek var tekrar bir tüp kan alacaklar küçük bebekten vs vs diyor…. Aranızda bebeği böyle sarılık olanlar var mı? Anne sütü ile geçiyor mu? Tekrar tahlil yaptırdınız mı?