Kızlar 38+3 deyim bebeğim bugün çok hareketsiz geceden belli doğru düzgün hissetmedim biraz sabah oynadı bir iki kasıldı okadar ya endişelendim ya kahvaltı yaptım çikolata yedim sadece çikolatadan sonra azıcık oynadi okadar sizdede aynımı normaldede çok hareketli değildir ama bu kadar da sakın degilidr akşamı beklicem acile gidecem olmadı korkuyorum