YncaY ay hadi insAllah ilk gebeligim sorunsuz ama keyif acisindan cok iyi gecmemisti yeni evliydik esimle birbirimizi cok tanimiyoduk bile simdi evliligimin 9. Anneligimin 8. Senesi icindeyim esimle yeteri kadar tanıştık 2. Bebek icin anlasmalarimizi yaptik 🤭🤭 nasipse bende keyifli bi 9 ay gecirmek istiyorum 🥰