Yaso36 gmzela1605 kan fazla pompalandığı için oluyor 25 haftadayım hala yaşıyorum ara ara artık iki kalbin var çok olduğunda hemen uzan ve ayaklarını yukarı kaldır :)
mavideniz6 gmzela1605 bebeğin amniyon sıvısı annenin kanının beyaz kısmından oluşuyormuş bu haftalarda ve sonrasında çarpıntı normal dedi doktorum tabi çok fazla ve sık oluyorsa kardiyolojiye yönlendiriyor doktor