Deletedmom308 18 haftalık hamileyim ama dün ultrasonda 1 hafta geri çıktı ve bebek aşağıda hareketsiz duruyodu. Rahim ağzı uzunluğunda sıkıntı yokmuş erken doğum görünmüyo şimdilik dedi. Daha önceki kontrollerde hep hareketliydi haftasında sıkıntı yoktu.. Ilk hamileliğim olduğu için çok fazla bilmiyorum bu konuları. Dünden beri de kafama çok taktım başka bi doktora mı gitsem yoksa böyle şeyler normal mi??
melissannesi Deletedmom308 Canım korkma benimde 14 haftadan 19 a kadar öyleydi daha sonradında yukarı çıktı ve yerleşti.önemli olan son aylrdaki hali Fazla ağır işler yapıp vucudunu yorma merdivenleride agır agır in. Bol şifalar🌷
Deletedmom0018 Deletedmom308 bana da bugün aynısını dedi doktor 13+2. haftadayım. Az su içmişsin ondan dedi
Deletedmom308 melissannesi o kadar çok iş yaptım ağır kaldırdım ki..Suçlu hissediyorum kendimi. Bi de ev triplex sürekli merdiven in çık yapıyorum sanırım bu yüzden oldu
melissannesi Deletedmom308 Aman dikkat et ben neredeyse yukarı hiç uzanmadım ama kasık agrısı çok yaşadım Allaha şükür benim yukarı cıktı seninde inş yerleşir zamanla korkma ve kendini korumaya al bi süre Allah şifa versin
melissannesi Deletedmom308 Ayrıca ben yerleşme döneminde kanama geçirdim çok korkmuştum inş sen yaşamazsın benden söylemesi dikkat et fazla ayakta kalma
Deletedmom308 Deletedmom0018 ben 2 litreye yakın içiyorum. Bana bi sebep söylemedi bazen olur böyle dedi o kadar
Deletedmom0018 Deletedmom308 ben de çoğu zaman günde 2 litre içiyorum ama bana 3 litre içeceksin demişti. Bilmiyorum su içmekle alakalı bir durum mu ama can sıkıcı olduğu kesin. İnşallah bir sıkıntı yaşamayız