Tugbazdmr hayırlısıyla kucağına al inşallah canım, ben kendi duyum geldiği için tam açılmam da olunca normal doğum yaptım sezaryen hakkında tecrübem yok ama ablam 3 sene önce sezaryen oldu olduğu gün kalkıp 6 km ötedeki hastaneye yürümüştü canım yanmadı hiç diyordu 🌸👶🏼 Bu arada neden sezaryen doğum