Tugbazdmr Üstüme enerciiiiii atın aaa kızlar korkuyorum hemde çok korkuyorum, belden iğneden sondadan, ameliyat sonrası ilk ayağa kalkmaktan sonrasında ağrım olmasından. Olumlu şeyler duymaya ihtiyacım var 😂
Alposannesi14_ Tugbazdmr belden iğneyi hiiiç anlamıyorsun anında bacaklarım uyuşmaya başlıyor ve sondayı o zaman takıyolar hiç hissetmiyorsun bile, ilk ayağa kalkmada da sakin olursan çooook rahat doğumun olmuş olur canım, ben panik atak hastası birisi olarak spinal sezaryen olduysam her şey olur hiiç korkulacak bişey yok yani 🌺
yarencaliskan Tugbazdmr korkulacak hiç birşey yok merak etmeyin illa insanlık gereği korkuyoruz fakat o anı yaşarken ben bundan mı korkmuşum diyeceksiniz. İlk ayağa kalkışta ve uzun bir süre bana sezeryan korsesi eşlik etmişti karnımı toparladı ve ameliyat yerine baskı yapmıyordu rahat hareket ediyordum kesinlikle sizede tavsiye ederim :)
Tugbazdmr yarencaliskan ay teşekkür ederim güzel yorumunuz için korse almadım hemen alayım o zaman 🙏🏽
Mothertea Tugbazdmr odanıza gider gitmez hemen nescafe sade için imkanınız varsa termosunuz varsa yapın daha rahat olur en az dört bardak kahve bol su ve kayısı kompostosu için
Tugbazdmr Mothertea katısı yaptı annem nescafe filtre kahve çok duydum valla evdeki termosa stok yapacam 😂😂😂
Doruk_annesi Bende 40+5 oldum hala açılmam yok doktorum suyun gelmezse normal doğurmazsan 2 Eylül için yatış yapacağım dedi yatış dediği şey sezeryan mı oluyor kızlar kafam karıştı sonuçta açılma olmazsa zorla suni sancı ile doğurturlar mı
uykularharamoldu Doruk_annesi büyük ihtimalle önce suni sancı verir. Normal doğum yanlısı değilse direk sezeryana da alabilir
Doruk_annesi Tugbazdmr Teşekkür ederim inşallah sende yavrunu sağ salim kucağına alırsın sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Rabbim ❤️🙏🌼
Gam Benim de 1 Eylül heyecandan günler geçmiyor resmen 🥲 doktorum sabah 8 de hastanede ol dedi ay süreç nasıl işliyor hemen doğuma mı alıyorlar çok merak ediyorum
Metehan Gam beni hemen almadılar. Sonda taktılar çok yandı canım hatta. Sonra beklemedeydim meğer suyum patlamış agridanmi heyecandanmi bilmiyorum hemen beni aldılar sezeryana. Herkesin iğne yaptıktan sonra takılmış sondasi benimki odamda takıldı öyle gittik ameliyathaneye
Kader2135 Tugbazdmr benim de yarın aramızda birgün var ve bende çok korkuyorum düşündükçe umarım yarın gelir buraya hiç korkulcak birşey yokmuş yazabilirim bende