Bekledigimmucizemm diğer belirtileri gözleyin. Mide bulantiniz dışında, bitkinlik, uyku, halsizlik, fazla koku alma, bazı kokulardan tiksinme vs var mıydı?
Doktorum bana “Ilk 3 ayda önce seni rahatsız eden belirtiler geldiyse ve hepsi bir anda aniden yok olup, kendini bir anda çok harika, yeniden doğmuş gibi, sokaklarda koşturmak isteyecek kadar çok enerjik hissetmeye başlarsan hemen bana gel bu iyiye işaret değil” demişti. Mide bulantısı yok ama bitkinlik, koku hassasiyeti vs devam ediyorsa sıkıntı yok. Bazı kadınlarda hiç belirti de olmuyormuş ama belirtiler varsa hepsi bir anda değil yavaş yavaş geçmesi gerekiyormuş.
Ben şu an 25. Haftadayim, dediği gibi oldu. Belirtilerin bazısı geçti, bazısı biraz daha uzun sürdü, yavaş yavas gittiler. Bu arada 7.hafta mide bulantısı için biraz erken. Bende 9. Gibi başlamıştı ben de prilam kullandim