Gozdeli Bi serum ayakta tutuyo beni ama zararı varmı bilmiyorum yoksa günlük hayatıma bakamıyorm 9 haftalık oldum
Elif4334 Gozdeli 9 ay serum yiyerek doğum yapan tanıdıklarım var bebekleri de gayet sağlıklı yoktur heralde
KaderAdnan Gozdeli ablam ilk üç dört ay serumlarla yaşadı diyebilirim hiçbir zararıda olmadı çocukları hem tombul hem sağlıklı doğdu darısı başımıza 😘
Meyraa İlk 3 ayda çok zararı olmuyo ama ilaçtan ilaca farkedebilir. 9 ay boyunca her gün serum takılan gebelerimiz oldu bi sıkıntı yaşamadılar. Eğer ilaçsız serum takıyorlarsa onun zaten hiç bir zararı olmaz .