Merhaba arkadaşlar ben 2 ay önce kürtaj oldum ilk adetimi kürtajın 26. Günü gördüm yaklaşık 6 gün sürdü ilk 3 gün çok yoğun son 3 gün azalarak bitti normalde kürtajdan önce benim adetlerim cok yoğun olurdu artık ped dayanamazdi yaklaşık 9 güne kadar devam ederdi bu ayın 27 sinde ikinci adetimi gördüm ilk gün baya yoğun oldu ikinci gün ancak 1 ped doldu dün 3. Gündü ve hiç gelmedi yani 2 gün sürdü adetim ve adet genelde kahverengi akıntı gelerek biterdi hiç kahverengi akıntı gelmeden bitti 2. Gününde bu normal mi başına gelen var mı kürtajla mı alakalıdır acaba