Yaseminnnnn Merry bence Harika 😊😊 nasipse bende 2 hafta sonra Doğum yapıcam ve kızımın adı meyra 😍 herşeyimiz hazır meyramızı bekliyoruz ❤
Esrakayikci Merry evet benimki henüz 9 haftalık ama eşimle sürekli kiz olursa şu olsun erkek olursa su olsun tartışması yapiyoruz😀
Merry Esrakayikci o kadar çok karar değiştireceksiniz kii🙈 Kendimizden biliyorum. Bide aynı isimde uzlaşmak kolay olmuyor😊
Emine24 Mihra nasıl ☺ Kızım olsa Elif mihra yada Elif duru istiyordum ama erkek olacak ☺ Belki beğenirsin💕