Pinarlina19 40 hafta olduk sancı falan yok ama bacaklarım kasılıyor adım atarken çok zor atıyorum sanki bağlamışlar bacaklarımı ben adım atmaya çalışıyor gibiyim 🙄 normal mi acaba
Strawberry1 Pinarlina19 bende oyle 40+1 tık yok. Bacaklarıma agrı giriyor kasıklarım agrıyor ama bebegın gelecegi yok yoruldm artık🙄