Merhaba arkadaşlar ben dün test yaptm test önce tek çizg çıktı çöpe attım sonra içime kurt düştü saatler sonra baktım 2.çizgi hafif belirmiş kuruma çizgisi mi yoksa gebelik mi anlamadım bu arada 2 gün önce başka bir rahatsızlık için kan vermiştim hastane de beta HCG de bakılmış 0.5 yazıyor sizce gebelik var mı bilgisi olanlar beni aydınlatabilir mi🤲