Dnz17 boyum 1.55 benim, 80kg ile hamile kaldim 87 ile bitirdim, diyetisyen destegi aldim fazla kilo almamak icin 😌 dogum yaptiktan sonra cok hizli gidiyor zaten su an 77 kiloyum 4ay oldu dogum yapali, sonrasini akliniza takmayin ama gebelik surecinde cok fazla kilo almamaya calisin, imkaniniz varsa da diyetisyen deategi almanizi oneririm cunku saglikli beslenmek yetmiyor porsiyon kontrolunu bebege zarar vermeyecek sekilde yapmak gerekiyor😌