Merhaba Arkadaşlar ben 12.haftamdayım ikili testi yaptırdım yaşım 31 sonucum da 1.53 yani doktorum riskli oldgunu söyledi ne yapacağımı bilemiyorum 10 bin tl lik bi test daha varmış o daha güvenilirmiş istersen onu yaptırabilirsin falan dedi bu konuda ne düşünüyorsunuz benim gibi bu konuda kafası karışık olan var mı veya hiç yaşayan?? Cevaplarınızı bekliyorum