Kızlar günaydın, kanama alanım olduğu için doktorum progestan yazdı hap olarak kullanıyordum pazartesi günü kontrole gittiğimde vajinal olarak kullanmaya başlayacağımı öğrendim normalde kahverengi kanamam oluyordu baya azalmıştı fitil olarak kullanmaya başladım kanamam pembe renge döndü başına gelen var mı ?