Merhaba güzel anneler ben size bir bilgi vermek istiyorum malum her şey ateş pahası olmuş sigortasız olan bamişler özel hastahane ye gidip giriş bölümünden (sigortasız hastalar için) hamile sigortası yaptırmak istiyorum genellikle hoşlarına gitmiyorlar doğuma kadar devlet destekli sigortalı oluyorsunuz şimdiden hayırlı doğumlar 🤍