mhmtsmy Normal doğum yapan annelerim,normal doğum sancısı nasıl birşey? İlk gebeliğim acemiyim😅yani nasıl birşeye benziyor ,dayanılmaz boyuta ulaşıyor mu? Ulaşırsa n’aptınız o an?
Karanfill mhmtsmy ilk başlarda böyle tatlı tatlı regl sancısı gibi oluyor.sanci sıklığı artınca çok şiddetli adet sancısına dönüyor belden vuruyor. Bu aşamada pilates topunda veya ayakta sancıları karşılamak yatakta karşılamaktan daha az sancılı oluyor bence
Livanur22 mhmtsmy bana derlerdiki regl ağrısının 10 katınu en kötüsünü düşün derlerdi yalan söylemişler kurban olayım regl ağrısına öyle bir sancı oluyorki benim göz bebeklerim kaybolmuştu baygınlık geçiriyodum ağrıdan bide çok yoruyor mutlaka ama mutlaka doğuma karnınız tok gidin doyurun kendinizi ben ilk doğumumdu bilemedim açtım biraz yatışım yapıldı ebem bişeyler ye dinç kalırsın demişti bende bi poça meyve suyu yedim ve sancı olunca çok halsiz düşürdü beni
Livanur22 mhmtsmy ama doğduğu an yeniden doğmuş gibi bir rahat oluyo ki hetşeye değiyo helede bebeğini direk sana veriyorlar bu muhteşem birşey herşeye değer ❤️ Hayırlı doğumlar herkese
mhmtsmy Gunes17 ben de endometrizois var çok ağrı yaşadım adet ağrısının 100 katı diyebilirim bundan daha fazla değildir inşaAllah😅
Gunes17 mhmtsmy yok canım o kadar da değil bana tatlı tatlı gelmişti ağrılar ağrı geldiğinde comeldim pilateste zıpladım zaten devamlı süren Bi sancı değildir doğum sancısı 3 5 dakika da bir gelir 30 saniye sürer geri kesilir
Karanfill mhmtsmy ben orda altıma yaptım temizlediler 😁 hatta öncesinde sormuştum ya altima yaparsam diye ebe de yaap bişey olmaz demisti.
e_blue_sky_a mhmtsmy ben de hiç doğum yapmadım. Ama normal doğuma giren tüm eş dost arkadaş ve akrabalar, illa ki “ beni sezaryene alın ” diyorlar ama almıyor tabii doktorlar
Unzile31 mhmtsmy regl sancısı gibi önce ufak tefek geliyor sonra doğum yaklaştıkça ağırlaşıyor biraz da batma hissine benziyor kimilratmiyir insanı ama korkma birazdan bu acı tamamen yok olacak hocbirseyin kalmayacak ayağa kalkacgim diye dusun ven öyle düşünmüştüm hatta içimden dedim ki belki çok ileri hastalığı olan insanlar var aylarca acı çeken çok şiddetli hastalıklar var ölümü bekleyen benim birazdan yok olacak bütün sıkıntım ve bebeğim elime verilecek kendini telkin et öyle dayanilmaz birşey olsa insanlar birdaha normal doğum yapar mı ben iki normal doğum var üçüncüye hamileyim.yine normal istiyorum insaallah
Sinop123 Benim dün çok fazla sancım çıktı 7 saat çektim sanciyi açılmam olmadı bugünde sancim yok normal doğum sancısinda geçmiyor herhalde
Asinemkaan mhmtsmy ben suni sancı ile normal dogum yaptım regl ağrısı gibi başlıyor sonrasında kakan gelmiş çişin gelmiş bel ağrısı ve ekstra düzeyde regl ağrısı yaşıyorsun soğuk soğuk terliyorsun ama yanıyorsun ekstra yok 9 saat sancı cekmıs biri olarak söylüyorum
mhmtsmy Asinemkaan o ağrı ile kusma ihtiyacı oluyor mu? Ben kist ağrısı yaşayan biriyim normalde ,aşırı ağrım olduğunda kusma ihtiyacı oluyor soğuk soğuk terledğimde…böyle bişey oluyor mu?