Kubragnssvr63 Merhaba bayanlar sabahları bir bakıyorum karnım küçülmüş gün içinde veya aksama doğruda tam tersi şişiyor böyle bir durum yaşayan oluyormu şuan 3 buçuk aylık hamileyim ve ilk çocuk olduğu için ister istemez tedirginlik oluyor
Evrem990 Kubragnssvr63 8.aya girdim bende canm benimde hep böyleydi yani karnım cıktgiindan beri sabahlari küçük aksamlarĵ büyük:)merak etme yani
Gokce71 Benimde böyle oluyodu sabah hiç karnım çıkmıyodu akşam da büyüyodu. Ebe ye sormuştum da normal olur öyle demişti.