Ebruuu42 canım benim 13 yaşında kızım var 2,5 aylık oğlum bu yüzden ben zorlanmıyorum galiba Kızımla arkadaş gibiyim oğlumdada yeniden anne olmuş gibiyim🌸💙 Ve 2 çoçuklu olmak çok farklı duyguymuş asla anlatılmaz yaşanır …İçinde değişik harika duygular var bilmiyorum bendemi böyle belkide kızımda anlıyamadım kızımda 17 yaşında anne oldum oğlumda 29 💙 Hamd olsun rabbime …Ben şimdi 3 bebeğimi düşünüyorum 2 yaşına gelince Allahım izin verirse ozaman anlarım sanırsam ne demek oluyor🤣